Verzenden & retourneren

Verzenden & Retourneren

Gratis verzending bij besteding minimaal 50 euro

  Bestand:Bpost logo.svg

Gratis en snelle bezorging
Als je de bestelling voor 18:00 uur is geplaatst, wordt je bestelling diezelfde (werk)dag nog verzonden. Dit betekent dat wij de bestelling dan overdragen aan onze partner PostNL. Dit betekend dat je meestal de bestelling de volgende dag in huis hebt. In sommige gevallen doet PostNL er iets langer over dan de gewoonlijke 1-2 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen. Overigens zijn zondag en maandag geen bezorgdagen voor PostNL.

Bezorging via PostNL
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL. Wil weten waar je bestelling is? Dan kun je dit via 'Track & Trace' volgen. Wij zullen het pakket als brievenbuspakket versturen, het voordeel hiervan is dat je niet thuis hoeft te blijven maar je het pakket wel kunt volgen aan de hand van een trackingcode. Wanneer je hebt gekozen voor verzending zonder Track & Trace, zijn wij niet verantwoordelijk indien het pakket niet word afgeleverd. In zo’n situatie zullen wij GEEN geld retourneren of opnieuw versturen.

Gratis verzending
Al onze bestellingen bij minimale besteding van 50 euro binnen Nederland worden GRATIS verzonden, ongeacht de prijs of het gewicht van je bestelling.


Retourneren

Verkeerd product ontvangen?
Heb je een verkeerde product ontvangen? Wat vervelend en onze welgemeende excuses. Neem dan eerst contact op via de mail zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je in orde kunnen maken! 

Beroepen op je herroepingsrecht? 
Helaas kun je wegens Hygiënisch oogpunt oorbellen niet retourneren. Behalve als het product beschadigd is of verkeerd geleverd kan je BINNEN 15 werkdagen na ontvangst tegen de volgende voorwaarden retourneren:

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele nieuwstaat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. 

Volg de volgende stappen om je retour in goede orde af te handelen:

  1. Op pagina mijn account kun je inloggen en je retour aanmelden via "Mijn bestellingen". (Heb je geen account aangemaakt tijdens je bestelling kan je dit alsnog doen door hetzelfde email adres te gebruiken waardoor de order alsnog in je account komt te staan).

  2. Wanneer je retour is aangemeld via stap 1 kun je het retourformulier downloaden en vul deze geheel in en print hem om gebruik te maken van dit herroepingsrecht.

  3. Je kunt de te retourneren artikelen samen met het retourformulier in dezelfde verpakking/envelop naar ons terugsturen naar onderstaand adres;

Somethingpretty
t.a.v. Retourneren
Waldeck Pyrmontkade 27 a
2518 RS Den Haag
Nederland

* Vermeld altijd je ordernummer in of op je retour 

 

Je kunt de retourzending via brievenbuspost versturen. Indien je pakket te groot is dien je deze te retourneren middels pakketpost. Als je kiest voor verzending per track&trace kun je het retour volgen en zeker weten dat hij goed aankomt, het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt ligt bij jou.

Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat je product beschadigd of verkeerd geleverd is. Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen en natuurlijk nemen wij de extra kosten dan voor onze rekening.  

De retourafhandeling

Zodra je retour goed ontvangen en verwerkt is krijg je hier automatisch een bericht van. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van je retour terugstorten via de door jou gekozen betaalwijze mits het product reeds in goede originele staat retour ontvangen is.

Heb je een verkeerd of kapot product ontvangen? Neem dan eerst contact op via de mail zodat we dit Direct kunnen oplossen!